torsdag 26 januari 2012

trött som ett arsul. dag som natt, men inte vill kroppen ta en sovmorgon för det!

men fan, säg inte jag stressat den sista tiden då jag inte ofta tagit mig till mina vänner på besök när jag har barna, för att jag inte orkar komma mig i väg. när jag väl e ensam så orkar jag inte heller, för då vil l jag sova..
men jag vet o jag misstänker.. jag måste sluta stressa om trycket skall ner..
stress, cigg, kost o motion... allt helst på samma gång! lycka till o träffa på mig sen utan nervsammanbrott.det kommer inte gå! nästan fullt bestämd på att snusa.. sen om de e vidrigt eller inte.. de gör mig inget!

pga huvudvärk och trötthet har man inte vart ut, o gått. men nu e de bara att inse.. jag blir inte piggare utan motion..

försöker intala mig färdigt tills läkarbesöket! alla har väl hört.. röker du? du e överviktig du behöver röa på dig mer!

hmpf... livet e tröttsamt...

Inga kommentarer: