onsdag 1 februari 2012

care!

man skall ta vara på dagen och inse hur skör man är och hur sköra i sin omgivning kan vara.
sjukskriven som sagt.. dagarna flyter nog på.
igår gjorde jag dessa ärenden jag skjutit på länge! en sak speciellt!!!
idiotförklara mig inte, men jag har inte kommit mig til latt ta hemöms förrän igår!! IGÅR!
de e skamligt med tanke på att man iaf ha varit förälder i 6 och halvt år!
nå men n uhar jag, o då har jag tagit i ordentligt med fullvärdesförsäkring!
livrädd för att mitt hem ska brinna utan att jag känner lukten och livrädd för vattenskada! nå.. nu e jag garderad!

men iaf.. jag fick knappt luft igårkväll så överambitiös jag va.. riktigt obehagligt. de som gör mig rädd är väl att jag har hjärtkänningar.. ja hoppas detta är ngt övergående o att jag får va mitt gamla jag igen.. just nu känner jag mig som "RÅNI sjuttiofem"

har en annan sak att berätta... men då brister mitt hjärta och mina nerver.. .så ...
jag laddar mig och återkommer...

Inga kommentarer: