lördag 18 februari 2012

dove noursing oil care!

ha fått äran att buzza den produkten. skulle jagbara förstått mig på surfplattans alla funktioner skulle jag tillsatt de coola bilderna jag har.
delat ut sju exemplar för att mina vänner skulle få testa. 
min egen åsikt är bara positiva, så dotten och jag har typenligt hår som i beskrivningen, torrt och frizzy. mitt hår ha börja må bättre, ligger bättreoch inga tovor ibakhuvudet på morgonen. samma med dotterns.. äntligen är de ingen som  tvekar för att våga sätta borste igenom hennes hår, utan håret ha blitt lätt och följsam, kanske lätt för mycket lättsamt då volumen inte skulle behövas i hennes hår. en superb produkt vilket fall! än så länge är de bara positivt från vännerna..men dom har några duschar kvar, sen skall en slutrapport in;

Inga kommentarer: