fredag 5 februari 2010

the night, the life!

hej mina läsarvänner!
ännu en ny dag ha börjat!

sötaste flickan va helt försvarslös mot magsjukan som tog över henne i natt. kämpade
spydde som en tok o magen krampade, mycke kraftigare än brodern.. men efter en intensiv
natt så sitter hon nu o ritar, pigg o alert som om inget stört hennes nattsömn,
barn e heelt otroliga, tänk om man sku ha samma energi som dom!

blev som sagt inte pappa i helgen, vilket jag inte ens våga tänka tanken på redan då L insjukna!
men kommer nya helger med pappa o bäcca o lilla bäbi som lillleo säger :P

lite sött va d när R hörd inatt att jag prata med pappa, log men orkade inte eller ville inte
prata med honom.. men efter samtalet ville hon gärna prata.... : men mamma en annan dag, när jag e frisk igen, då ringer vi pappa! sööötaste tösen =D

nu tror jag ska gå o slita ut allt ur alla sju garderober o storstäda... har ju all tid o möjlighet o röja
så länge man inte vågar sig ut ur lägenheten!

tur o väldigt tacksam för att jag har vänner som kommer med leveranser när det behövs!

vännerna är mitt allt, (förutom barnen) både i vått o torrt!

Inga kommentarer: