torsdag 4 februari 2010

makt! maktlös?

Jag vet att jag kanske är ganska maktlös, vet vad som har makten...
men nu ha jag verkligen gjort allt i min makt för att sanera bort allt va magsjukebaciller heter!

vi har säkert bara 17 grader inne då jag hållt på vädrat i omgångar ända sen igår, jag ha spritat
från golv till tak, likaså fr topp till tå ;)

jag vill verkligen att det stannar vid en av tre, just nu känns det bäst att verkligen motverka smittspridningen då det är meningen barnen ska till pappa i helgen.
håller d sig till inga fler så känns det okej att skicka dom... för då ha leo vart helt frisk hela 2 dygn innan han kommer dit... allt med tanke på lilla knytet som finns numer i deras hem =P

efter maten tror jag att jag måste ut o vädra av barnen, trots allt e dom heeelt uttråkade o finns inte en enda leksak eller film eller sysselsättning som e rolig!

ha en bra kväll alla underbara läsare!

Inga kommentarer: