söndag 3 januari 2010

valet var mitt....

hela helgen gått, återstår ngra timmar utan barnen, men ikväll är dom hemma igen.
hade en tanke, hade visst en plan... men jag gillar o trotsa planerna, då barnen åkt på torsdan o jag trodd ajg sku få en lååång helg m vännerna, men slutade i en helg m enbart jobb.. cash cash cash iställe! ibland tänker man hastigt om då man nyårsafton jobba, o fick även erbjudande om två vaknätter, me like o alla planer sattes på hyllan o entusiastiskt nog
tog nätterna.. :D

men ligger, funderar på om jag faktiskt är trött o behöver sova eller om jag sku ta tillfälle o åka till ngn av vännerna på morgon kaffe.. hmm... sista chansen på sista dygnet utan barn...
jag vet... sova behöver man men utan barn kan man fast sova fr 2-6 iställe....

deetta mo detta.. flum sömnlöst skrivannde.. sövande för er... night night

Inga kommentarer: