tisdag 5 januari 2010

ensamhet!

att vrida på ordet ensam trehundrasjuttioelva gånger gör att kanske ordet mist sin innebörd. men vad är ensam/ensamhet eg?

jag känner mig definitivt inte ensam, trots att ajg e singel o behöver ta tag i både problem o annat sjäv..

för att ha en andre hälft behöver inte innebära att belastningen o ensamheten m allt va d innebär blir så myke enklare. för trots allt e du lika ledsen eller lika glad fast du e ensam eller inte..
men du kan dela det med ngn, d e skillnaden.. men jag delar både lycka o sorg med mina vänner. men sen vet jag inte om d e bara jag som har underbara vänner som troligen lever ett helt annat liv än mig, men vill troget lyssna till dessa singelproblem/lösningar :D

ja... jag vet inte vad ensam eller ensamhet är för er, men så länge man har vänner så tycker jag definitivt inte man e ensam...men ni som känner er ensamma , hör av er.. för så ska ni inte behöva känna..


kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Mycket sant, du satte ordet på spiken