söndag 31 januari 2010

alltså...barnen sku eg ha varit med sin far i helgen..
men snäll som man är så bytte jag bort den för barnens skull då det skulle bära av för flytt,
vilket skulle lett till totalförvirrade barn...

MEN... sanningen ha kommit fram o flytten definitivt inte gjord då nycklarna inte ens hade överlämnats...

så.. nå nå... ska inte klaga! överenskommelsen skall hålla, o hålls inte den.. då ha mina svaga nerver sagt sitt!

för varför ska jag hela tiden va snäll.. när jag oftast får skäll.. varför ska ajg ta skäll av ngn jag lämnat för över två år sen, för att jag va nertryckt i skorna.. jag lämnade väl de, för att ag inte ville leva mitt liv så... alla parter är hoppeligen medvetna om livet som varit o planerna för framtiden!

känner mig än en gång grundlurad! tack som ...

Inga kommentarer: