måndag 18 januari 2010

hellloi!
alltså jag har fler otaliga ordspråk i huvudet som pluppar upp just nu.
men är ganska trött på mig själv o varför jag bryr mig för mycke..! men jag har svårt att låta allt bara va när ngt gått för långt!
jag msåte sluta försvara, jag måste sluta förakta, o jag behöver definitivt lära mig att hantera vissa ting!
men hur långt får allt gå, innan man ska säga ifrån... för va... sällan är det rök utan eld!
jag har inget, eller endel m d att göra men kan bara int fatta hur mycke folk kan prata skit, utan att ta reda på fakta!
skitrykten behöver amn inte sprida som sagt, men om d e ett sant rykte så okej... men va i helsikke, d sku inte spela ngn roll va jag gjort eller inte gjort.. för jag e trots allt singel o fri o fast kunna flirta med sju karlar o ingen ska bry sig, för det e bara ajg som bestämmer över mitt liv, eller ?
men än en gång får man se, att man aldrig få kän sig fri, för alltid är det ngn om försöker låsa en!
men ajg umgås lycklig nog med dom jag vill, vare sig kön ålder, eller kommun...
trött i nerverna på många, aspelut!

1 kommentar:

*** Mickiz *** sa...

Go Råni!!! Go Råni Go Go RÅNI!!!!! :D