måndag 7 december 2009

vardagen..

oki, nyfikna över vad som händer i mitt liv? nehe... oki.. bra!
barnfri helg ha det vart men mindre timmar sömn än ngnsin.. men men
på lördagen va man till uppsala för div inhandling..
fick faktiskt ihop endel julklappar, men fan så störande! fanns typ två klappar jag visste pricis vad jag sku ha.. men att finna en baginbox ställning kunde man drömma om.. visste inte att det tydligen inte fanns =(

efter en långheldag så avslutades allt med en liten vistelse in till statten.
önskar av hela mitt hjärta att jag sku haft mitt sunda förnuft o åkt hem... verkligen dumt gjort av mig..

men överlevde helgen gjorde man o uppskattat måndagen mer än ngnsin! ;)

fixade ihop pepparkakehuset med trollungarna oxå.. dom såå stolta!

neej, nu måste jag kila på glöggmys ;) hejsvejs

Inga kommentarer: