måndag 21 december 2009

Sport vs julstädning!

undrar hur mångte gången jag julstädar efter lillajul, men vad gör man när man bor trångt, oförmögen till att hålla skåp o lådor städade/rediga längre än dygnet jag inte behöver in i den...

men iaf... fick för mig att städa städsskåpet/ allt en Vill inGA vetA AV SKÅP...
SATTe mig ner.. rensA TOMGLas, PLASTpåSAr, PAPPkaSSar divERse TRASIGA saker SÅSOM DAMmsugarE LuCia kroNa o tidningar... men d hände ngt...
för nÄR jag sATT DÄR SÅ kÄNdes d mitt I ALLT som HELA VärLDEn svarTnaDe, o jag ÖPPNAde öGOnEN PÅ nyTT- O INSÅG att jag HA Fått sTRYKBRÄDan men VASSA DELEN RAKT I PLANETEN! FAn VILKEt trYCK.. men ISPÅseN njÖT man iaf O dE ENDA SOM E KVAR ÄR en liTE sTÖRre verSION AV BULA... meN är fAKTiskt LITE yR....

O FOlk sOM säGer ATT SPORT är FARLiGT.... Men jag veT bäTTRE ;)

Inga kommentarer: