söndag 13 december 2009

Dilemma, o dlemma på riktigt!!!!

hru ska jag kunna få ner mina tankar nu, så att man förstår mig rätt... men nu e d svårt....

positivt med att flytta:
  • får ett rum till
  • kommer kanske må bättre
  • kan hjälpa varann med barnen..

negativt med att flytta:

  • kommer sakna grannen o sämjan,sammvaron o sällskapet vi faktiskt haft av varann! alltid skönare med sällskap
  • 120 e dyrare hyra + hushållsel.....
  • fd svägerska i samma trappuppgång (både positivt o negativt)

men vet att jag en dag behöver större.. men snälla M du e bra på övertala!!! vet att jag själv som bestämma, men när jag även vet att jag håller mig gärna kvar vi tryggheten jag har....

aarrggh!!!!! va mena J m mezzet...fattar noll, vet inget.. får jag får jag inte?? ska jag eller ska jag vänta????

Inga kommentarer: