tisdag 22 december 2009

undrar om jag tagit rekord i antal julklappar i år.. känns så iom antalet jag slagit in, o antalet som ligger kvar oinpackade... men tokigt värre blev d när pappret tog slut mitt upp i ivern.
men fick orsak att komma upp ur källarn då iaf :P

jag har två eg tre som jag behöver träffa före jul, allt annat e kirrat o i morgon e d dags för
handla lite d jag har på min lista till julbordet! ;) ska nästan bli kul iaf..

lite ångest över antalet männsikor jag ska fira med, med tanke på leos fina gästvänlighet (noll)
men d blir nog bra, jag har faktiskt humöret på topp, det ni! alla o även jag brukar rusa runt i stan o söka febrilt de sista klapparna.. men icke... allt e fixat.stolt, stolt som få!
men jag kan undra en enda grej.. varenda ett år... varje jäkla jul är det samma sak.. brorsbarnen.. dom är så svåra att köpa åt, så jag låser mig totalt o dom e alltid sist kvar o köpa åt.. ALLTID! även så i år.. men men blev nog bra... ;)

hoppas ni där ute inte heller behöver springa o ha massa julstress..
för för en gångs skull kan jag njuta o få lite julstämning... ni som känner mig.. d e int mig likt..

men nu mys, sen pyssel hemma, sen ringa er träffade =P

go forts...

vet ni, jag ska ju för attan ha gran i år, tillochmed det ;)

Inga kommentarer: