fredag 14 augusti 2009

mhm...

dags fö fredag igen o barna skall till pappa... måste säga att d ska bli skönt o få sova en hel natt rätt igenom.
sonen ha fått ngt för sig att han ska somna stortjutandes, o även vakna helst två gånger o va panikartat hysterisk,.. bara för att få se en trött, men väldigt surt skrynkligt ansikte..som ska eg föreställa sin mor.. + förbannade åskan som skrämde livt ur mig tidigt i morse o fick mig att hasa o riva ur varenda en liiten kontakt som infann sig i väggen.
men vägrade stiga ut genom dörrn så mina mattor som jag lämnat ute efter storstädningen igår, blev aningen skurade, ev bara blöta där utanför.. men då kändes d som jag inte kunde bry mig mindre.

men en sak som e rätt bittert e att min bil e just nu obrukbar.. bara för att en enda liten fjuttig broms ligger på.. så barnledig + billös.. var kommer detta sluta?
det lindrigaste kanske är panikångest :D



detta om detta, det om det, eller allt för idag... hur som

vinkevink

1 kommentar:

Anonym sa...

He he he! *asg* om man inte känner igen sig med de trötta, sura skrynkliga ansikte som man visar sitt barn när man blir väckt för xx gången samma natt.. Stackars barn...! :) D