måndag 24 augusti 2009

ha.ha.ha!

man kan misstolka det som skrivs, så lättare att förklaras per oralt!

men iaf, blev jag tagen som en eftersökt karl igår, nice! så hädanefter s kommer jag va toksminkad, alltid håret löst o ja helst klarrött nagellack! faans snutar till att se rätt käpp fel då.
för denne rätte MAN, va BLOND, o troligen RATTFULL!!
liksom va? var e likheten förutom att jag o min bil kanske inte ligger rakt på vägarna, men d e ett tix vi har gemensamt, bilen o jag :P

by the way, sku jag laga kokosbollar m L just... kasta ihop allt, o inser..vi har ju inget socker hemma.. morr! vem orkar gå upp till bodegan nu för att få socker för att gå hem, gör det klart, för att smaka lite för att sen gå ut o gå en timme för att få motion o L o somna!
var e liksom idee'n me att ens börja laga det?

jaja.. men men.. tror jag ska testa om jag kan möjligen få tvätta lite fönster utan att jag råkar få sonen på utsidan :P

h a v e a n i c e d a y !

Inga kommentarer: