söndag 30 augusti 2009

dålig planering

hmmm ibland tänker man inte, utan bara planerar i skallen.. min planering va int den bästa, o det stör mig ngt otroligt..

barnfri helg, inga planer, o insåg att pengarna fanns på konto o jag sku behövt till Ntälje.
men varför stress i väg på det när d kanske händer ngt kul här på ön som man inte vill missa..
mjaa... kul hände det visst o jag skippa sverige.. hmm ja Fan sku man läst så övergår båda stackars färjorna till vinterturlista =(
så för smidigheten borde jag åkt idag, då det skulle vart mest lönsamt, plus utan barn!
men min dumma planering ha nu gjort (ENVIS) att jag tänker åka i morgon, då jag/vi kan ta eckerö tur retur iaf. barnen med + att blåsten tar i bara mer o mer.. men va faan! allt kan ju inte löpa riktigt bra hela tiden

jag åker thats it!!!

Inga kommentarer: