måndag 3 augusti 2009

!

jag har fan inge vett.. inte alls.. det ha verkligen försvunnit denna sommar o på många jäkla plan!

tröttheten infinner sig på morgontimmarna, barna vakna o ögonen öppnas men svider som ngn pissat i dom o skärpan e lika klar som man ser under vattenytan!
va ska jag göra åt det?
jobbat helgen, vilket innebar, både fysiskt tungt o stress som borde trötta ut. men icke!

så skönt att bara pyssla med allt hemma, kolla alla måsten på nätet o snacka bort en stund!

helgerna utan barnen är välbehövliga, då man för en stund på va annat än mamma för en stund! utan alla rutiner o måsten!

jag älskar verkligen mina barn, älskar att få va den mamma jag e men många gånger kan ajg sakna den råni som en gång fanns, men som jag tur nog kan plocka fram till 200% de helger barnen är hos pappa!

många ifrågasätter varför ingen ny kärlek kommer in i mitt liv. o varför jag verkligen vill leva ensam o aspelut e emot ngt nytt.
ska klargöra d! jag vill va singel, vill va råni, vill kunna få leva Rånis liv o jag vill inte just nu dela mitt liv med någon! enkelt!
så är det o jag njuter såsom livet är nu!

thats my life, n i lovn it!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Det är konstigt det där, varför det ska ifrågasättas om man är singel, "jaha, ha du int hitta nån, å du du träffar int nån *blink,blink*" Jag kan int räkna på båda mina händer hur många gånger jag ha fått de där frågorna(i olika verioner förstås)medans jag va singel... gärna med den där -"du ska se du hittar nog nån du med"-frasen, åhh vad jag kunde gå i taket när folk höll på så där. Man fick lixom int frivilligt va singel! Lev livet som du själv vill Råni :)!

Unknown sa...

jag lovar jag lever ett singelliv jag verkligen älskar, o ingen kommentar kan sänka mig, kan ju bara inte förstå pressen till att måsta ha ngn! o spec av meddelålders människor!