söndag 28 juni 2009

wooohoooo :P

täääänare!

hörrni, jag säger bara det, mariepark, game street eller arken, släng er i väggen!
gårdagens fest, kan jag bara berömma med ngra ord..
herre guds jävlar va kul vi alla hade ;)

skulle kunna tagit vilken baksmälla som helst, men fick x antal uppkastningar :/
o en jäla ont i halsen så jag int kunnat äta. men skyllde på snacksen som rev sönder allt i returen..
ända till nu, just i denna sekund, sitter jag o fryser, fick en nysning o nu attan sitter jag snorig o täppt.
men lite skit måste man tåla, så bara att bädda ner sig, kolla tv o hoppas att
inte huvudet är fullt av snor i morgon..
i morgon bär d av till beachen..

det om detta..

en stor eloge till dom alla som fixa festen.. svårt o få d bättre ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! En gång till! En gång till!! Såå skoj!!

råni sa...

weeeeeh!!! gärna om ngn bara ställer i ordning, så kommer jag ;) kosta va d kosta vill :P