måndag 1 juni 2009

feelings again!

männniskan har otal känslor som man kan både visa och hålla de inom sig.
glädje, lycka, sorg blablabla

varför vågar man inte alltid visa de man känner? är man arg,så har man all rätt och få va arg.
för hur det än är och ligger till så har jag rätt till att visa mina känslor, o mina känslor är det enda ingen kan ta ifrån mig!

att visa sina känslor, tycker jag är bara bra! då visar man sin kärlek, sitt missnöje o även kanske en sorg man går med, som man kanske annars måste bära i all tystnad inom sig, o istållet gå med ett falskt leende.

men va gör vissa till att hålla sina känslor inom sig, inte våga säga hur mycke den gillar den andra, om den faktiskt den gör det?

öppenhet, kommer man långt med! på både gott o ont

men kära läsare, sommaren är här, så ta vara på era halvor,era barn o allt, finns bara en av dom!

puss o kram

Inga kommentarer: