måndag 15 juni 2009

later, laster, not blaster

jag e fullstöndigt normal, d vet jag .. så det så.

för vem skulle inte göra sju andra saker istället för dom man verkligen borde göra?
- neeeh, just d!

har en mina gömmor med gammal post, diverse blandadkompottlådor,
o ett sk förråd som måste få sig en storstädning. MEN,
inte idag, eller i morgon eller så.. utan iställe har jag ett intresse för mitt kök, mina böcker o så.

iställe ha minikocken (R) satt ihop en sats matbrö som skall mätta dom små magarna till mellis .. sååå duktig på bakning o allt va d innbeär.. o än en gång står jag som stolt mamma bredvid! fast jag helst skullle villa räkna högt, släta dl måttet, ev fylla på, o påminna henne om allt som inte ens en vuxen håller sig till.. impad över mitt ibland extrema tålamod ;)

dags för ugnen med brödet nu, men d lär säkert smaka suveränt, trots allt en 4 åring som bakat ;)

Inga kommentarer: