tisdag 9 juni 2009

hmm...

tjenis!

hoppas allt faktiskt ÄR bra med er o allt går BRA för er!
runt i kring mig, ´så verkar allt de matriella ha ngn ond ande i kring sig, som aspelut vill
ha nerverna på bristningsgränsen, men men, efter regn kommer väl sol ;)

idag ska jag lämna barna med mormor, åka in till stan med min brors "tonårstjej".
jäkligt kul ska d bli!
gillar verkligen prepubertala individer som är såå kluvna i d barnlive dom ska lämna o stiga in i tonårsvärlden där man idag helst ska bete sig, klä sig, sminka sig o va lika erfarna som en vuxen.
hemskt är det men jätteintressant o få va med i tjejernas funderingar, åsikter, o synen på varför "hon där" faktiskt int e snäll, varför "hon där" sminkar sig si o så, fast alla tonårstjejer är eg likadana :P

så ikväll lär jag va updated hur livet är i en tornårstjejs liv o huvud!

älskar alla "mina barn" för den dom är, thats it!

have a great day!!

Inga kommentarer: