söndag 8 februari 2009

what????

inom kort kommer jag hamna in i ngn form av diffus koma eller så är det bara jag in action med
mina vanliga vardagliga tabbar ;)

idag stod det köttsoppa på vår matsedel, o ni som kan laga mat vet väl att den ska koka x antal många minuter., ha det kunna jag med ;)
köttbiten i det kokande vattnet med lite salt o peppar, o där fick det stå o puttra timme ut o lite på det ..
fine! smakade på den ljuvliga buljongen, men faen så starkt det smaka..
same shit! stack till butiken, men på väg dit insåg jag.. men va faaaan!
va fan hade jag gjort om inte kokat köttet med svartpeppar!vem vet inte att de ska va kryddpeppar!

så jäla typiskt mig o min sinnesförvirring... hey ngn som ens e förvånad??

men bort med buljongen o laga ny, o smarrigt blev det till slut för det :P

ps..kanske jag borde börja klantblogga o se hur många inlägg det sku bli per dag =)

Inga kommentarer: