torsdag 19 februari 2009

hmm...

jag sitter o funderar just nu på en sak.. internetsajter...

okej, jag erkänner, medlem på en enda, egentligen pga ren tristess en mörk kväll hemma..
men jag lovar att jag inte vart med om ngt lika intressant på läänge..
för vet ni, hur folk formar sig efter va dom tror att man vill ha, eller höra..
för typ 99%tränar, 100% röker INTE, ÄLSKAR hemmakvällar o dricker rövin,

tänker en skönhet på bild, ca 30 år, tränar, akademiker, festar aldrig, ÄLSKAR att resa..blablabla..hmmm.. o hur ser den ut i verkliga livet? hmm ojdå, 40kg på allmän festprisse
o röker mer än en borstbindare..

vet ni va jag ha kommit på.. att hitta en som snackar sanning är som att hitta nålen i en höstack!

men kommer fortsätta glo på sidan, för allt roar småbarn o kattungar :P

Inga kommentarer: