torsdag 26 februari 2009

förberedelser!

tjintjing allihopa!

damen som göra allt d lätta invecklat ha struntat i allt o satt mig här..bara för att rensa tankar o komma på att som behöver göras ;) för nu är det inte bara ett =)

idag ha jag hunnit fika, handlat, vart till tvp olika banken o snottrat, stått hemma på gården o pratat bort en kvart, vart ut o gått, till morsan, lagat mat o bjudit morsan, badat ungar...ja hur mycke o länge orkar ni höra... njäe..tänkte väl det..

men var e det som borde göras..hmm ogjort..

i morgon är de mycket som inte är sig likt.. kommer dra till norrtälje o handla, så R måste upp tidigt till dagis o så kommer lektanten thilda tidigt, allt för våran skull :P
till på det är det F s helg så jag kommer inte se dom förrän söndag kväll.. känns liite konstigt må jag då säga!
p.g.a dessa omständigheterna känns d som om jag sku har 20 extra saker att göra.. allt för thilda, sverigeresan, helgen o tiden aom rinner i vägs skull!

så nu vet ni det! lika roddigt som inlägget är jag i huvudet ;)

sköt om er o ha en tevlig Fredag, ev lördag så e jag allra senast tebaks på söndag, troligen aningen krapulantisk, men jag kommer iaf =P

kram

Inga kommentarer: