lördag 7 februari 2009

*korpen*

ni som känner mig.. ni vet hur jag funkar.. mmm sku färga håret alldeles själv idag då Leo låg sött o sov i vagnen o Ronja va o rände med mormor..

mmm.. kollade inte in paketet så noga när jag köpte det.. såg att det va mörkt o det va huvudsaken då mitt hår lyste alldeles för rött..
men sen sinni ha jag haft en hel del virusar att slagit ihjäl o alla andra bortisar för att jag sku slippa göra om det.. o dagar ha blitt både veckor o ngn månad.

men dagen d infann sig idag o jag kasta mig hastigt över asken för att kolla in lite hur länge de sku sitta i huvudet..
fit for fight! hoppa in på toan, blandade ihop allt o "skurra" in allt i kalufsen.... tadatadaaa..blir nog säkert bra tänkte ja...
mor o R kom hem..hade nästan glömt bort att ja hade färgat håret, men kom på sig själv o fråga då min mors åsikt... (observera att jag o mitt lata arsel inte hade orkat stigit upp o kollat resultatet efter duschen än.
men det va väl liite mörkt, kanske lite vääl mörkt..ja kanske blåsvart enligt mammas åsikt..
chocken steg o jag rusa till toan.. o mycket riktigt....
korpsvart hår! hur kunna det bli sååå??

1 kommentar:

Erika sa...

Men du e duktig du! ;)