onsdag 31 augusti 2011

upptaget!

idag va vi till tjäna på tryn vilket resultera i hunger och en snabb lösning är då såklart........hhessssee!
okej, vi drar oss dit. beställer och sätter oss snällt ner och väntar på att få hela kostcirkeln på brickan.
barna äter förnöjsamt utan större incidenter än såsom utspilld cola och övrigt trams...

när vi väl skall ta pick och packet och dra oss kommer ena utav barnet plötsligen på att ett toabesök va ett måste. okej. hundra elva hungriga peoples i matkön men stod snällt o vänta vid kassan då en skugga trängde sig förbi in mot toan. nu till de otroliga!!

vi får polett, och jag va nästan säker på att den svarte damen slank in på toaletten, men när vi väl kommer fram till toadörrarna visade sig att båda va lediga.
yes, dom väljer och sätter in poletten, och mamman drar upp dörren, varar ngn drar emot från insidan!!!!!!
tamejattan , i ren instinkt blev jag förbannad för att ngn höll emot från insidan, NÄR MIN SON BEHÖVDE PISSA!!!!
svor en raddiramsa om ngt om svarta häxan o låsa.. förbanna!
de komiska e... varför blev jag arg?? hon kunde väl inte rå för att hon i misstag inte hunnit låsa efter sig...

stackarn, du svarte häxa; förlåt för min ampra beteende, men kom för böveln ihåg o låsa nästa gång!
och för de andra.. min son va faktiskt toanödigaste!

Inga kommentarer: