onsdag 31 augusti 2011

de levande livet!

Misstog mig rejält när jag jag trodde de skulle bli en Tisdag utav massa hemmapyssel..
men ack så kul de kan bli ibland =)  Ni vet, det pirrar i magen full av osäkerhet, men sen när man kommer sig hem igen, så känner mig sig: tio cent längre, och jäkligt stolt över arbetet man gjort! =)

Mitt i tisdagens oreda fick jag även ett samtal om min ansökan, och banne mig, kanske man kirrar de man önskat å, låt oss se nu barra =)

Känns rätt bra i själen när det gäller barnen och samvetet i övrigt åsså, vilket ha lett till en underbar vecka med barna, med knapphändiga strider! sånt megagillas fruktansvärt!

jag gillar läget, det gör jag, o de små irriterande myggen som surrar mig ikring, dom rör mig inte i ryggen, för där är järnspättet ;P

jag mår jäkligt bra, men mår du?

1 kommentar:

Jeanette sa...

Jag har inget att klaga pa forutom lite halsont :)