måndag 31 januari 2011

trygghet..

det värmer mig varmt om hjärtat och det gör mig otroligt lugn o tillfreds.
känslan när man fick möjligheten att få ligga där, är för mig svårbeskriven.
jag har valt att även mina barn emellanåt skall få chansen att få känna och få samma möjlighet som jag fick.. för känslan för mig, den kan ingen ta ifrån mig ;)

att få va så nära, men ändå inte intim. att få känna ngn trygga axel jämtemot sin egen kind är
för mig ett obeskrivligt minne fr liten.

tryggeten att få somna på ngns axel....att få vara ngn nära

för mig är det mer värt en tusen pussar och kramar. att få somna intill sin trygga förälders famn
värmde mig så djupt att det sitter i än idag.

så mysigare måndagkvällar kan inte vi här få, med mor i mitten med sagor två, och två armar för två troll, som till slut får somna intill sin mor, på dennes då trygga axel =)

Inga kommentarer: