söndag 9 januari 2011

=(

gick o lade mig igår ihopp om ett gladare lynne idag, men inne i själen är det tungt..
kan ha o göra med diverse hormoner att humöret är i botten, men gårdagen.. .gårdagen kan vilken filbunke som helst få att dallra..

en mysig stund i germundö avrundades med lite hemmahäng innan middagen skulle tillredas. skulle lyxa till och överraska barnen med lax (deras favvo) o så va den sur.. .ja jag e nästan helt säker på att någgi jäkla slemmit blekt fel hade den fått i upptiningen..
bitter redan då ville jag va snäll så vi bestämde för att handla lösgodis, film o käka i stan.
dömt att misslyckas.. fick iaf sällskap o äta ;)

men mitt i ett negativt samtal fick jag för mig att lyfta brickan o vad händer?
japp, colan vippar och en halvliter rinner ut över deras digitala kassaapparat.. fuck!!!
satte mig hastigt till bords och ryggen emot...
allt bara gick fel...
mina barn är som ljus med ny film så kom på den geniala iden att vi för en gångs skull skulle dricka kaffe vi vännerna på askuddsvägen och barnen se på film..
men då fick barnen alfabetiskt överaktivitet och betedde sig som djuriska varelser som släppts fria..!! då va jag varken stolt över mig eller barnen..
trött i huvudet åkte vi hem till slut och barnen somnade iaf snällt..
men mina blommor e mitt allt och skulle bara pyssel om dom. men
skulle jag inte heller gjort.. för då lyckades jag då bryta av kvisten på orchiden =(
min älskade orchide...
idag är det söndag och hoppas verkligen denna dag har ngt roligt att ge!

Inga kommentarer: