fredag 14 januari 2011

braindead!

nya intryck gör en gammal o lat jävligt slut. .så e de!
att stiga upp på morgon gör en halvdöd om kvällarna och rutinerna på det..ja hohoo!
tar på en gammal o lat att få rutinerna p ågrej i gen o va på praktik .. =)
allt e bra, men sen finns det detaljer.. detaljerna tar vi inte här ;)

haft lite att fundera på som gjort mina nätter sömnlösa.. vilket inte e optimalt just nu..men nu ha jag tagit det åt mig, så nu e det bara inspriationen som stör sömnen och gör drömmarna dubbelt arbetsamma!

idaag är en dag då jag  känner en viss ångest.. fan.. men pengar på kontot, så skulle man inte helt ofrivilligt vart em i en väns sällskap ner mot egypten..suck!
men ni! klarar jag av detta halvår till i skolan, och orkar fira min födelsedag nästa gång. .ja då jävlar far jag! =)

Inga kommentarer: