onsdag 24 november 2010

olyckliga jag...

jag vet inte.. rätt eller fel. avgör själva!
men tydligen har dottern varit och stött sig mer än normalt då det lekt ute.
hon slog i tänderna i marken o tandköttet börjat blöda. det jag inte vet.. kolladde ngn verkligen tänderna.. va gjorde de? varför ringde d inte mig??
nej utan jag kom fem över fyra. hämtade dottern och mitt i mening kom det fram om olyckan och att det ömmat när hon ätit!! VARFÖR FAN RINGDE DOM INTE? det är fan min fråga?
nej hemma berättade ronja och visade tandköttet igen, som då va blålila och hon själv upptäckt att den ena tanden va rätt lös. UÄKKI.. men men.. ja.. jag kan då inget annat göra än vänta til lmorgondagen för att ev komma för uppvisning.. ja då pga av den där jäla framtida försäktringssaken.. men.. men ändå. .tillhör det inte deras plikt att ringa vid olycka? så om jag satt i kyrkan???

2 kommentarer:

Marie sa...

öh, ja det tycker man ju! eller åtminstone meddela direkt när du kommer att det borde kollas upp...
Hoppas hon inte har ont!

Unknown sa...

kom efter henne o dom meddelade jo, att jag skulle kolla upp det snarast. men då kunde dom ringt vid lunch när det hände. .morr!!