tisdag 23 november 2010

bebisar!

känns som en liiiten babyboom igen.. halva året ha det troppat bebisar man känt till föräldrarna o trenden verkar fortsätta med månatliga nedkomster.
men nu mina nära o kära.. snart få jag även hålla dom som kommer =)
åtminstone typ fem jag väntar på att få kika på ;)
kul för en som inte imponeras av livet med ett spädbarn, men gärna lånar lite ;)

så dags för den första inom tre veckor helst att pluppa =P jag längtar, vad gör då dom själva ? ;P

BTW...vet ni.. fader hade glömt att ge tutten till dagiset igår. och allt gått bra.. sen kom han hem och hann hitta en och va stolt som få att han hade den..tills den tappades bort och jag inte gav så stor notis.
men sen när han skulle sova o inte orkade leta, så sa han själv att han sku sova " utan tutt"
och allt gick suveränt! så nu ni... nu e det bara att inse.. ingen liten kille mer!
för tutten, den får han int tillbaka.. bara jag hittar den!!

Inga kommentarer: