fredag 12 november 2010

disktrasa!

var torkar du med din?
 ser du en fläck på golvet, torkar du då upp den med trasan? eller hämtar du papper?
jag har fanimej ångest än efter att jag va o torka upp utspottat kaffe med vännens trasa, då jag själv skulle tagit papper hemma!

o de där kaffet jag höll på spy av, de va inte mitt fel... så egentligen så gjorde det inget att ajg tog trasan deras, då hyssarn satt x antal hermesetas i mitt kaffe, jag tog en klunk och hann inte ens svälja så kom det i retur!! fan va så jäla vidrigt att jag bara spottade ut de i ren reaktion.. o illamåendet hägrar.. uäkki!

hellre aspartam än hermesetas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tog du med trasan?!!Där ser man,man måste ha stenkoll på vad du gör hela tiden:)

Unknown sa...

på vem behöver man stenkoll SA DU????? ;)