lördag 16 oktober 2010

osanning...

va, va betyder detta?

ha tydligen hittat en man i mitt liv. kan ej riktigt känna äkta kärlek, men strosade hand i hand i den stora höga och även öppna byggnaden.
en vän har jag på min högra sida o känslan av att det va mycket folk gjorde mej lite trängd.
men värre kunde de bli, då mannen min berättade plötsligen att han skulle ut och röka.
i ögonvrån såg jag han andre.. han som karln antagligen skulle ut o röka med.
em stor jävla besvikelse brände inom mig.. visste precis VAD dom skulle röka...
blev på plats, på studs helt jävla skogstokig o förklara inget utan bara bad han sprätt åt h****te.
han ville inte släppa taget... men jag va så jävla arg... mest arg o besviken på mig själv...

hur hade jag hittat en pojkvän.....som va "mörk" .....

ibland hatar jag drömmar... mer än annars =(


Inga kommentarer: