måndag 11 oktober 2010

dra mig baklänges!!

barnen hemma o morgonpigga som få. sliter upp mig halv sju på morgonen.
så nu sitter jag startklar för dagis, sen blir det en morgonprommis innan skolarbetet sätts igång.. :P

måste bara inflika, störtskönt o köpt lucky luke film förr åt barna...eeh lite så där nostalgisk som man är ;) men barna e helt begajstrade juh =)) mamma lyckli...

alla tycker d ska va enkelt, bara att låta va..men så enkelt är det faktiskt inte.. men nu måste jag fakstisk göra ngt.. ngn form av exem i ansikte ( fjäll) o även i nacken... måste fan va de lilla jag fuskar med rött... helvete!!
e så jävla trött på inte kunna äta eller dricka va jag vill o e suugen på.. men!!
ja, nu får ajg va utan allt rött bara... önska mig lycka till!
detta är ett peppinlägg för en som mig som inte fattar bättre.. att e man allergisk så e man, o då låter man VA!!

Inga kommentarer: