torsdag 19 augusti 2010

madicken!

sku jag bara måsta sku jag kunna skriva ihjäl mig.. desvärre blir det inte lika öppenhjärtat här mer, som på min portfolio i skolan..he.he..

ha alltid gillat att skriva, ta reda på,nysta, notera o allra allra mest..argumentera ;)
men som med en blogg o så med ett arbete.. nöt inte ihjäl ämnet. så lovar.s
ska bättra mig för vill inte detta ska bli ngn form av skolblogg..
säg åt mig, ta tag i mig o ruska om mig i såfall, o be mig skaff en skoldagbok iställe, okej?

till ett heeelt annat ämne nu...

en lögn.. en vit lögn kan va nödvändig säger vissa. men varför?
hur kan denna vita jävla lögn gynna ngn?
gynnar den faktiskt ngn i slutändan? den som drog den måste föralltid bära den med sig,
utan att bli ertappad..
så varför ens vrida sanningen?

alla gör vi fel, o vi alla har våra brister, älskar dom jag känner för dom de är,
men svagheten falskhet, gör att vänskapen generellt slits isär. sånt ska man spy på..
blev bara o tänka på det.. inte för att d hänt ngt.. utan bara för att jag inte har annat att tänka o fundera på...

så det så.

pilutta er!

j

1 kommentar:

Anonym sa...

skriv precis va som faller dig in! Det är ju din blogg, där är det du som bestämmer.. om läsarna sen inte gillar de... så är det deras problem :)

brukar kalla bloggen min spypåse :)