tisdag 17 augusti 2010

herrlich!

första uppgiften som skall göras fick vi idag.. hmm.. ska bli riktigt kul!
annars e d nog rätt tufft för min mamma husmorshjärna att arbeta med ämnen o ord jag inte enns existerade på wikipedia :P

låg i valeto kvalet om vi skulle ha tagit en hemmakväll, vilket jag känner att jag kommer uppskatta på ett heeeelt annat vis snart.. men bestämde mig för att e d kalas,så e de kalas..så vi åkte, men barnen påvisade ganska hastigt att d va då int uppskattat... nå trötta o i säng, o soover såå sött nu.. pangpoff o så va d tyst!

men mina vänner! jag saknar verkligen er! verkligen..
den omställningen kommer va svårast att det inte alltid passar o finns tid för att ses lika ofta =(

vet inte, men märks för mig som lever ensam hur mycke utbyte jag har av er iställe för den frånvarande blivande mannen..
just nu känner man sig ganska ensam... o fattigast... o upptagnast...

men som sagt även d är en omställningsfråga...

Inga kommentarer: