torsdag 12 augusti 2010

hypotereos

är en autoimmun sjukdom där kroppens immunförsvar angripit sköldkörteln.
o jag äter då medecin mot detta o kommer förevigt måsta göra det.

men d jag frågar mig just nu, har jag faktiskt rätt dos, o hur ska man må för att må bra?
man får aspelut inte leka med medecinerna då den kan ha flera olika inverkningar vid misskötsel.
men just nu sku jag kunna kasta burken, skita i allt o tro att värderna e åt hell!

va ett tag de bara brände i skallen, o blixten slog ständigt ner i kvarnbo.
tröttheten kommit tillbaka där en gravid kvinna kan intyga hur tröttheten kan va påtaglig..
svettningar (tejäla lackningar<) varierat med frusenhet (sover m två täcken)
okej, ska göra d enkelt o ringa om thyroxinprov, men ändå.. jag ha ledsna på att aldrig känna mig riktigt frisk...

elller okej..frisk akn jag aldrig bli, men alert, d vill jag va ;)

Inga kommentarer: