fredag 4 september 2009

samtalet kom.... o nytt försök, med ny op.. man kan ju alltid hoppas på det bästa att hon ska bli frisk snart... med tanke på att tidigare läkarn sket i o ta bort hennes toncill bakom näsan, som bevisligen är måttligt förstorad :( o en ny tub i hö öra ska hon få... bara o vänta till nästa vecka nu då ..

men så trött på denna läkarvård!! varför lyssnar inte läkarna på en? ser man så jäkla ung o oerfaren ut så dom tar en själv som ett barn???
förb, när man får höra av den läkarn nu, varför jag inte sagt det till dom andra utan nu till henne. OM SÅDANT JAG SAGT TYP VARJE GÅNG JAG VART MED ÖRONEN!!!!!!!
blir man trött i psyke eller blir man....
eftersom det va det tydligaste tecknet på att ngt e fel i näsan, när man inte kan snyt/fräsa sig, eller så utan att antingen, kvälja, spy eller hosta asigt!!

jag e ingen expert, ingen läkare ja inte ens en jäla närvårdare, men mina barn, känner jag bäst....

4 kommentarer:

Erika sa...

Det där blir jag alltid så trött på, att dom där läkarna inte kan lyssna på oss föräldrar. Finns INGEN läkare som kan läsa sig till att känna barnen o veta att nåt e fel lika bra som föräldrarna. Man far ju knappast till sjukhuset o begär hjälp för att man tycker det är roligt...

Unknown sa...

uuuj sku kunna skriva en hel A4 om allt som blitt tokigt, men va hjälper det.. ny op eftersom inte allt rensades på samma gång.. sen får amn hoppas på det bästa!!

Erika sa...

Hoppas verkligen att ni får det på grej nu... Skönt me en läkare som nån gång tar en på allvar...

Unknown sa...

eller en läkare som skiter i tidigare papper o diagnostiserar inget utan undersökning! det gjorde hon rätt i fast man många gånger suckar när dom inte läst igeon journalen!