tisdag 22 september 2009

feber...

lider så med R när hon får feber, hennes feber stiger oftast snabbt, vilket sen i sin tur resulterar i illamående, o att hon spyr! ngn som har ngt barn med samma?
så i natt ha vi varit vakna mer än någonsin då pamolen inte ville bit på hennes feber..
Hon steg upp nio, förflyttade sig till soffan, o därifrån ha hon inte rört sig än =( hoppas d e över snart.
o jag i min tur bli så rastlös av att se ngn bara ligga. o jag har hur mycke som helst jag kunde göra, men inte får gjort för att jag ständigt återvänder till soffan fr att titta till ronja..
men men, tar o börjar med en kaffe nu så ser vi om jag ha fått nå mer gjort än va jag faktist hunnit med!
puss på er, ta vara på hösten snart e vintern här ;P

3 kommentarer:

Jessie sa...

Stackars liten. Hoppas hon blir bättre snart!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

jo det hoppas jag med, men lillgrabben ha tillfrisknat så hoppas d e lika fort övergående för henne! tokigt bara att hon fick det precis till hennes op dag!