tisdag 12 maj 2009

lycklig!

tjenare :P

blev o fundera efter ordentligt hur livet egentligen ser ut i dagsläge.. o ha kommit fram till flera positiva saker

  • jag kan va hemma en hel dag utan att bli knäpp i skåpet o riv ner ngt (oki lär ju baka iaf)
  • vet inte o har inte en aning när jag sku gråtit senast
  • ilskan inom mig, vart ha den tagit vägen???
  • kommit på mig flera gånger när jah hålli på kramat ihjäl barna ;)

men vet oxå varför de ändrats sen förr.

man ska aldrig spilla sin tid att leva med ngn man inte är ämnad för, eller i d förhållande du inte njuter av :P man lever bara en gång.

o ego som jag är, älskar jag mitt singelmamma liv :P

ta hand om er o ut i solen nu ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra att du verkar lycklig och trivs med livet!

//veronika :P sa...

jajamän ;) kan livet va bättre när livet har bara erbjudanden o inga krav?? :P

Anonym sa...

Låter ju perfekt ju! :-)

Anonym sa...

Jag blir lite tårögd ;) JG