onsdag 6 maj 2009

im fucking lost!

skulle gärna göra nästan vad som helst nu, nästan!

ni alla som vet o e inne o kikar.. inge update had de vart.. finns en enda orsak.. en stor jäkla orsak..
e utan dator :(

pengarna styr mitt liv, likaså solen, vardagen o ett par griniga ungar ;)

men mitt sparkonto står på noll o jag behöver en dator, heslt nu!! tycker ajg klarat mig tillräkligt länge nu o abstinensen är högre än va röksuget blir efter en vecka =(

den som har en beggad till salu, ring mig!!!!

annars flyter veckorna ihop o har vart ute o lärt mig allt va sandkakor, ja busiga barn,o en iskall öl i solen innebär ;)

i helgen lär d bär av.. iaf kanske en sväng till ngn uteservering o glassa i solen m en öl.. ni lär få ha ögona öppna.. för ngnstans i staden lär jag va :P

hoppas jag hittar en dator snart.. annars lär jag baka ihjäl mig, städa så tapeterna lossnar eller rent utav blir knäpp o står o slår huvudet i väggen om kvällarna..

kram o hoppas ni orkar h¨lla ut en liiiten stund till.. im just back in action!!

Inga kommentarer: