onsdag 21 september 2011

mhmm..

jag kan inte släppa det. min agression jag fick när jag insåg att jag blitt grunlurad på ett par däck. "#¤% lovar att jag kom kokande till min kompis som brukar kunna stödja mig när de väl handlar om  orättvisor..
men döm om min förvåning när hon lugnt sitter och för fram ngt om att de handla om missförstånd eller misstag?
va för jävla misstag. de han sagt överensstämde ju för böveln inte över huvudtaget med de däck jag hade fått hem.. .JAG VA LURAD!!!  enkel jävla matematik, eller hur? blev ombedd att ta kontakt med glopen iställe för planer däckdåd i skogen... meen vadåå som om  en yngling sku ens bry sig...

sitter fortfarande jätte förvånad över hennes lugn och klarspråkig om att de va misstag.....

en liten petitess i de hela i min ilska va att gossen svara. o skulle kolla upp de.. för de måste blitt MISSFÖRSTÅND!

attan, än en gång hade denna sanna ärliga vän rätt! men lätt läskigt att en vän kan va sååå godtrogen ;P det s me lite oroväckande är väl en annan petitess med noterbar... fan va misstänksam och anklagande surkärring jag blitt! ;)

Inga kommentarer: