onsdag 28 september 2011

än en gång..

hade endel ärenden att utföra, arbetsmässigt och annat istan idag. för att allt skulle löpa på gjorde jag enligt noggrann uträkning. när jag väl b eger mig mot staden längs en liten väg möts jag av två stillastående bilar och en man som går raskt över vägen..
VA FAAN! Varför i hela friden traskar han över vägen? jamen se ja, de e farbror polisen =) håhå.. hann tänka och undra och sedan inse.. jameh! poliisin ha tajji nåån!! eeeh. till jag insåg.. .de va polisen som gick över vägen, för att stoppa MIG!

bah! förtkörningsböter till mäj.. .för böveln.. så gårre när man sitter i planeringsstadiet i bilen och försöker ge sig till minnes allt man skulle hinna göra i stan.. fan...


stadsresan idag gick på minus, dock inte bara fyra euro på tjäna....

Inga kommentarer: