lördag 18 september 2010

workieworkie

lördag o solen är bakom molnen..

va med barnen på öppna gårdar då jag skall på jobb idag..
skoj o träffa alla, o en utmaning för nacken ..men men. allt e på väg över..hoppas jag.

i morgon åker barna till pappa sin, o jag packa typ klart, för veckan som kommer.. ta o håll i hatten:

MÅN: skola på dagen, 18:00 sim o lek
TIS: skola o 18:00 folkhälsans hus
Onsdag : hopp om jobb o 18:30 föräldramöte
Torsdag: skola bara... tror jag... så då skall allt som inte e packat packas... för på FREDAG...
FREDAG: FLYTTAR JAG!!!!!!!

=)=)=)=)=)==)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)==)=)

senast... =)


så en intensiv barnfri vecka.. men men.. hoppas på hinna med mycket under den veckan.. sen veckan på det är jag antagligen stendöd o ligger utmattad på soffan o inte får lådorna uppackade...
men vet ni.. vet ni va man har en mamma till ;)

Inga kommentarer: