lördag 25 september 2010

flyttajm ;)

wohooo vilken Fredag!!!!

dagen började med svordomar i sömnen av ren protest för att klockan ringd.
full dag i skolan... blllah,.. va så xtremt jäkla trött ingen motivation till flytt..MEN
sen hände det..duracell kaninen va igång o vännerna droppade in o vips va dagen över o kvällen o natten inkom...
o resultatet skulle jag så velat gett er i bild.. för ni tror mig ej... men inte en säck, inte en bananlåda kvar =)=)=)

men alla kläder är oinvikta... o o o förrådet. det e det enda ENDA som behöver göras...
,jajaja.. okej gardiner.. men d kan jag leva ett år utan att det rör mig i ryggen..
,skäänt att allt nästan e klart o över o då startade vi halv fem på eftermiddagen.. =)
tur att vännerna inte gick på accordlön, för då skulle jag vart en fattig kvinna

i morgon gör jag resten o kvällen då.. .då ska en öl avnjutas.MED GOTT SAMVETE!

Inga kommentarer: