måndag 6 september 2010

MONDAY!

barnfrivecka, men tösen börjar sim och lek idag så följer med henne ikväll.. lite kul!
hoppas det ska funka o hon gillar det :P

ny vecka o nya skoltag.. härligt med internet igen, då man kan sitta med uppgifterna hemma likabra ;)

va till upppsala i lördags... alltså herremingudsjävvlar va trevligt med sällskap o barnen med..gick ju bra..eller mjar.. sådär.. eller allt som gick fel.. de va ju mitt fel.. va ju jag som körde..ha.ha!
hur fan kan man på en o samma dygn köra fel 3 gånger.. va.. TREHERREGUDSGÅNGER!
mmm både till och från uppsala.. men men kul va det o hoppet tappade vi aldrig..
barnen toklyckliga som fick se flygen som står vid......arlanda.. lite felkörning.. men men..

fick hem det jag behövde o va bilen behöver inför besiktning,.

o nu ha jag beställt hem en skrivare.. nu ledsnade jag på att springa i kring med mitt usb minne..
nu kan jag skriva ut hemma.. OCH kopiera... me likie!

nej nej.. nu måste jag tydligen rusa.. skjutsen här..

kram

3 kommentarer:

Jill sa...

Var går hon på Sim & Lek?

Unknown sa...

hon går i sif s simgrupp på måndagar.. =)

Jill sa...

Okej! Blev o fundera om jag bommat, vi ska imorgon nämligen. Men då vet jag!