söndag 25 juli 2010

MEN

mitt liv är då inte allt för negativt för det sinni!
jag ha re gött! ;P

va på cruising igår, vilket då inte alls lillgrabben va impad över.. eller joo om det kom en mustang o birnade precis invid hans egna ögon. då dåå va de ett smajl =)'

idag är sista dan med barnen innan dom åker till pappa igen.
nu börjar jag fatta va folk o föräldrar snackar om.,
hur det sliter i hjärtat varje gång dom åker..
jag har inte haft en full medveten om det då vi haft varannan helg o jag kännt det lite som space bara
men nu.... nu känns det verkligen lite jobbit att dom kommer åka en hel vecka igen =(

men börjar veckan med två vaknätter, vilket gör veckan hälften så kort ;)

och på Onsdag kväll.. då ska jag sitta på balkongen o njuta.. såå mys att se när byn fylls mer o mer vartefter med vikingar =) ååååh, hoppas ni lagar er hit ut på torsdagen,
hör av er före så lovar jag bjuda på en kaffe :P

kram

Inga kommentarer: