onsdag 21 juli 2010

bad hairyear!

håret är den del på min kropp som förändrar sig mer än rynkorna i pannan när jag e irriterad!
hur kommer det sig att för ett halvt år sen, lågh håret platt o rent utav slickat emot skallen.
det fanns inte en krök på topparna, o håret glänste.

idag ett halvt år senare är jag rentutav skruvlockig i hela underhåret o i överkant på självfall..
o det resulterar i att jag ser ut som ett fårhuvud om jag inte borstar borstar o borstar...

jag ha älskat mitt hår som liten, alltid gillat att borsta o pilla i andras hår..vet inte varför..

men nu, nu ha faktiskt plattången hamnat framo i användning, för detta går inte...

3 kommentarer:

Anonym sa...

allt handlar om luftfuktighet! de flesta har nog bad hairday just nu

Unknown sa...

men vart kom lockarna ifrån?
folk säger att man får gråa hår med tiden, men jag får tydligen lockar :P

nå, tur att plattången finns ;)

Anonym sa...

har samma problem, har fått lockar på "äldre" dar!