onsdag 5 maj 2010

....

för många har den ingen betydelse, den hänger i knuten, under en massa stycken, medan andra byker den, använder den så fort tillfället ges..

på kvällen när mörkret ha fallit tungt, o endast myset återkommit,sätts den på.

jag älskar att min morgonrock, trots att den börjar bli till åren..
finns det ngt mysigare än efter duschen, att bara behöva slänga på sig den o knyt fast..
för mig är det mysfaktor, o lys om man till på det smort in sig..

,sen finns det ni som inte gillar den, klär helst på er DIREKT, trots fuktihetsgrad HÖG...uschamej.. ;)

de har jag svårt med, att gå i duschen o komma ut påklädd direkt.. fan va allt känns klistrigt..

nej tacka vet jag bad/morgonrocken efter ett bad, o efter mörkrets intrång!

1 kommentar:

Erika sa...

Fyyy, finna absolut inget värre än o klä på sig direkt efter duschen! Nej myyys i morgonrock e d absolut bästa! :)